четвер, 11 квітня 2019 р.

Юрій Багрянцев - тележурналіст, літератор, краєзнавець


В рамках професійного клубу бібліотечних працівників «Діалог» у Білоцерківській  центральній районній бібліотеці відбулася зустріч з тележурналістом, літератором, автором циклу "Відеокраєзнавство» Юрієм Багрянцевим"
Юрій Багрянцев - цікава, творча особистість. 
ВІн народився  10 грудня 1955 року у місті Красноуфимськ Свердловської області.
З 1956 до 1963 р. жив з батьками у місті Маріуполь Донецької області. З 1963 р. — у Києві та Київській області (селище Борова Фастівського району). Закінчив кінофакультет Київського інституту театрального мистецтва ім. Карпенка-Карого (1984). Працював на кіностудії «Київнаукфільм», в кіноклубі профспілок, «Товаристві друзів кіно», у власній телерадіокомпанії «ЮАНА». З 2006 р. до 2018 р. працював автором, оператором та режисером на Київській державній регіональній телерадіокомпанії (КДР ТРК, яка з 2015 р. — телеканал ЦК — Центральний канал)
Канал Юрія Багрянцева «Відеокраєзнавство» розповідає про історичні, ландшафтні, археологічні, культурні пам"ятки та події, цікаві та популярні туристичні маршрути.
Бібліотечні працівники району  з цікавістю переглянули документальні фільми: «Біла Церква», «Олександрія», «Кременець», «Меморіальний музей-садиба І.С.Козловського», «Шкарівка» та інші.
  Посмішки та позитивні емоції були у глядачів під час перегляду фільму «Молодильне джерело »
Також автор презентував власну книгу оповідань «Як я став детективом».
Ось що він розповів: «Якось я читав журнал “Дніпро”, де надрукували в перекладі невеличке детективне оповідання якогось французького автора. Я зловив себе на думці, що воно нецікаве!  І сюжет висмоктаний, як кажуть в народі,  з  пальця. Мене аж покоробило: хіба не можна написати цікаве детективне оповідання? Адже в житті трапляються безліч цікавих неймовірних  історій.
" А мій внутрішній голос кепкував з мене: «А тобі «слабо»! І довелося мені напрягтися та звернутися до життєвого досвіду, який допоміг пригадати історії з життя, в яких чи я був учасником, чи с спостерігачем,  про які читав і чув. 
Так з`явилося  перше оповідання “Нещаслива сімка”. Журнал “Дніпро” надрукував його в жовтні 2013 року. А потім мені телефонували з редакції та просили ще надсилати подібні оповідання. І згодом в цьому ж часописі були опубліковані оповідання “Ящик коньяку” та “Загадкова фотографія”. А далі вже за інерцією писав про інші реальні життєві історії з детективними сюжетами, додаючи трохи художньої вигадки, і так народилася збірка оповідань»
Юрій розповів, що гордиться своїми доньками – відомими літераторками, журналістками; Анна Багряна ще й успішний драматург, а Олена Багрянцева ще й трохи політик. Живуть вони далеко одна від одної і від батьків: Анна – в столиці Болгарії Софії, Олена – в Конотопі.
Бібліотечні працівники  подякували митцю за цікавий творчий доробок та придбали книги для своїх бібліотек.












Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації