пʼятницю, 7 липня 2017 р.

Здорова людина – здорове суспільство

     
     5 липня у Білоцерківській центральній районній бібліотеці була проведена година валеології для користувачів підліткового віку «Здорова людина – здорове суспільство».
    У ході діалогу підлітки усвідомили, що здоров’я людини – це найвища особиста та суспільна цінність, безцінний дар, який потрібно підтримувати,  берегти та зміцнювати. Для того, щоби допомогти дітям краще засвоїти одержану інформацію, бібліотекар Т.В. Андрієвська запропонувала їм взяти участь у літературно-пізнавальному конкурсі «Я сам своє здоров’я бережу», вікторині «Про здоров’я та здоровий спосіб життя» та грі «Склади заповіді здоров’я».
    Юні учасники продемонстрували блискучі знання, винахідливість та кмітливість. А головне, назавжди запам’ятали, наскільки важливо бути здоровим.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації