вівторок, 29 листопада 2016 р.

Подорож Планетою здоров’я



    Усі ми живемо в ритмі сьогодення. Нинішній час – відбудова молодої України. Час боротьби за здоровий спосіб життя. Здоров’я – стан повного фізичного, духовного та соціального благополуччя. Цій темі була присвячена година пізнання, яка пройшла в читальному залі Центральної районної бібліотеки для членів клубу «Промінь надії». Ведуча Світлана Володимирівна Куштан запросила присутніх у захоплюючу подорож Планетою здоров’я, розповіла про складові здорового способу життя. Учасники заходу дізналися, яким чином здоров’я людини залежить від харчування, про лікувальні властивості овочів та фруктів, вкотре відкрили для себе дивовижний світ цілющих трав.
    Як відомо, сміх продовжує життя. Підняти настрій аудиторії, надовго зарядити позитивом допомогли гуморески у виконанні активної учасниці клубу «Промінь надії» О.П. Денисюк. Учасники заходу охоче ділилися власними рецептами здоров’я. Так, читач бібліотеки Г.С. Сорокін продемонстрував комплекс вправ з дихальної гімнастики. Світлана Володимирівна нагадала, що в районній бібліотеці є великий вибір книг та періодичних видань, які допоможуть кожному знайти свій шлях до здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації