пʼятницю, 27 червня 2014 р.

Молодь обирає здоров’я


    Найцінніше, що має людина, – це здоров’я. Та воно не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і незмінним. Воно потребує турботи та рівноваги протягом усього життя.
    У Білоцерківській центральній районній бібліотеці пройшла виставка-діалог для підлітків «Молодь обирає здоров’я», приурочена до Міжнародного дня боротьби зі зловживанням наркотиками та їх незаконним розповсюдженням. Працівники бібліотеки запросили школярів до цікавої бесіди щодо згубних наслідків та профілактики шкідливих звичок. Підлітки мали можливість не лише взяти участь у діалозі, а й продемонструвати та закріпити свої знання під час проведення вікторин та конкурсів, присвячених здоровому способу життя.
    Наприкінці зустрічі бібліотекарі запропонували дітям скласти «Заповіді здоров’я». Адже кожен має розуміти, що своє здоров’я ми тримаємо у власних руках. Сьогодення дає так багато можливостей розкрити творчий потенціал, втілити свої мрії і досягти успіху. Тож майбутнє за здоровими, сильними, енергійними і незалежними людьми, які сміливо йдуть вперед!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації