четвер, 25 лютого 2021 р.

Ні, я жива, я буду вічно жити!

  25 лютого Білоцерківською центральною районною бібліотекою спільно з клубом «Промінь надії» був організований літературний портрет «Ні, я жива, я буду вічно жити» до 150-річчя Лесі Українки. 
  
  Ведуча, активний член клубу Г.С. Сполович, підготувала змістовну розповідь про нелегкий життєвий шлях видатної українки, у творчості якої дивовижним чином поєдналися ніжність і стійкість, смуток і надія. Доповнила виступ завідуюча відділом обслуговування С.В. Куштан, навівши декілька цікавих фактів із життя поетеси.
  
  У виконанні членів клубу К.П. Головач О.А. Жолонківської, К.Н. Савченко, Н.В. Старєнькової пролунали вірші зі збірок «На крилах пісень», «Думи і мрії», «Відгуки» та ін.
    Бібліотечні працівники ознайомили присутніх із книжково-ілюстративною виставкою, на якій представлені книги Лесі Українки, біографічні та критичні видання. Окрасою виставки стали художні роботи вихованців Білоцерківської школи мистецтв №5.

   Проведена зустріч стала яскравим свідченням того, що поетичне слово Лесі Українки продовжує хвилювати читачів, будити думку, опромінювати душі радістю і вірою в перемогу добра над злом. Яскраві слова, вкладені у вуста Мавки, героїні чудової «Лісової пісні», стали пророчими для самої поетеси: «Ні, я жива, я буду вічно жити!».

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації