понеділок, 29 лютого 2016 р.

Добрики, виховані у бібліотеці (зі скриньок Добрика)

Врятував та знайшов вірного друга .

    Мене звуть  Єгор. Я живу в селі Мазепинці, навчаюсь у школі. В кінці листопада,коли було вже холодно,на зупинці я побачив маленьке цуценя.
   Воно так жалібно на мене дивилося,що я ледь не заплакав,розуміючищо від холоду та голоду цуценятко може загинути. Я забрав собача додому. Мама бала проти,сказала,що  утримувати тваринку- справа відповідальна. Я пообіцяв турбуватися про собачку. Тепер цуценятко підросло,ми назвали його Санта. Санта весела та щаслива,радо вітає мене,коли повертаюсь зі школи. А ще ми влаштовуємо змагання з бігу,разом проводимо багато часу. У мене з`явився справжній друг.
            (Титаренко Єгор с. Мазепинці)

Допомога птахам робить нас добрішими

  За вікном – сніг. Дорослим не хочеться виходити на вулицю,вітер та морозець щіпає. А дітвора, ще зранку,запаслась кількома парами рукавичок і гайда на вулицю з морквиною в руках  ліпити сніговика. А сніг,так і кружляє, стелить м`якою ковдрою. Настрій просто чудовий. Ковзани та санчата так і просяться до рук. Та ми з братиком не граємось,йдемо годувати  птахів. На трудовому навчанні  з друзями  виготовили годівничку. Моя подружка Марійка пошила для птахів маленьку ковдру- підстилку  в  годівничку. Тато приладнав годівничку на дереві. Птахи  - синички та горобчики зразу зрозуміли, що тут можна поласувати пташиними смаколиками. Біля годівнички чувся веселий пташиний  спів. Брат узяв для птахів крихт, насіння та зернят,ще й сала прихопив. Поки я насипала пташкам їжу, мій брат годував білочку,яка, побачивши нас спустилася з дерева.
(Орлюк Яна. с. Сухоліси)





Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації